درمان چند وجهی چاقی

در دنیای پزشکی امروز، درمان مشکلات و بیماری های مختلف، با یک تجویز سنتی و توصیه مستقیم انجام نمی شود بلکه به صورتی ترکیبی و چندگانه به درمان اقدام می شود. درمان چاقی به صورتی علمی و نه سنتی هم مستلزم یک درمان چندوجهی و ترکیبی است درست به همانگونه که برای کمک به یک فرد دیابتی صرفا با تجویز انسولین نمی توان افزایش قند او را مهار کرد.

به این صورت که پزشک یا متخصص داخلی و غدد به درمان دارویی می پردازد، متخصص تغذیه، اصلاح سبک تغذیه ای فرد را به عهده می گیرد، روانشناس و روانپزشک بر درمان استرس، اضطراب، افسردگی و دیگر مشکلات روانشناختی فرد متمرکز می شوند، مشاور خانواده مسائل خانوادگی و زناشویی آن ها را مورد درمان قرار خواهد داد، متخصص قلب مشکلات قلبی عروقی محتمل، متخصص طب ورزشی و فیزیوتراپیست به آموزش و اصلاح مشکلات حرکتی، متخصص پوست به پیشگیری و درصورت لزوم درمان مشکلات پوستی و مربی مهارتهای زندگی به اصلاح سبک زندگی فرد می پردازد.

اینجاست که لاغری ماندگار اتفاق می افتد و درمان چاقی امکانپذیر می شود. کلینیک سلامت  به عنوان نمونه ای موفق، سالهاست بصورتی علمی و با بکارگیری نیروهای متخصص، توانمند و متعهد در راستای درمان چندوجهی چاقی و دیابت، می کوشد.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.